Assalamualaikum..

setiap yg tercatat d'sni tiada kaitan dgn sesiapa pun jua...ia sekadar luahan rase....citer2 BIASE.....t.kasih wt yg sudi bca & komen..syg anda semua

Tuesday 28 February 2012

Ya Allah Terima Kasih

Ya Allah...terima kasih kerana menjadikan aku hambamu yg bertuah...Aku seperti insan lain juga yg naif...apabila tercuit sikit cepat sungguh hati ini melatah...mungkin kurangnya iman dihati....Ya Allah terima kasih mengejutkan aku dari terus terlena...Alhamdulillah ujian ini membawa aku mengenali lebih kalamMu...menyelak tiap helai dgn rase yg daif....aku bersyukur dgn kasih sayangMu aku kembali...aku bersyukur dgn rahmatMu aku temui diri...terima kasih...terima kasih...terima kasih Ya Allah..Ya Allah bimbinglah aku...janganlah Kau tinggalkan aku walau sesaat..aku tidak peduli dipandang hina manusia tapi aku TAKUT aku dihina olehMu...aku lebih TAKUT kalau aku tidak dipeduli olehMu..aku tidak peduli dipandang kecil oleh manusia tapi aku harap & menjadi doaku aku dipandang besar olehMu...aku sedar ujian yg Kau berikan menjadikan aku lebih Sayang padaMu..maafkan aku Ya Allah bila cepat melatah...maafkan aku Ya Allah bila aku menangis merayu padaMu...maafkan aku Ya Allah jika aku belum dewasa...mungkin jua imanku yg tepis membuatkan aku hilang arah bla tersentak...Alhamdulillah...syukur Alhamdulillah kini hatiku tenang...Ya Allah kekalkanlah ketenangan dihati ini...

No comments:

Post a Comment