Assalamualaikum..

setiap yg tercatat d'sni tiada kaitan dgn sesiapa pun jua...ia sekadar luahan rase....citer2 BIASE.....t.kasih wt yg sudi bca & komen..syg anda semua

Monday 9 July 2012

perjalananku semakin sukar...penuh liku cabaran yg tiada hentinya...mungkin nanti temui penamatnya taktala roh  ini tidak lg berada dalam jasad...kuatkan aku utk terus meniti titian bg memastikan seluruh insan yg amat2 aku syg terselamat?ku kumpul...ku  kutip...ku singkap...ku cuba dan dgn IzinNya akan terus bertahan demi mereka andai nyawa aku jdi taruhan aku redha demi mak abah & seluruh ahli keluargaku.berat mata memandang berat lg bahu yg memikul...tak semua perkara mudah utk difahami...yg tersirat itu amat mencengkam hati nurani..yg tidak nyata amat sukar di lawan..maka aku pasrah aku kan terus usaha apa terdaya.keyakinanku hanya SATU...hanya DIA sebaik2 penolong ku..sebaik2 tempat aku berharap..maafkanlah segala khilafku...mungkin KAU amat menyayagiku lantas KAU berikan ujian berat ini utk menghapus segala dosa2 aku..moga bulan2 berkat ini membawa perubahan bg keluargaku seluruhnya...ramadhan & syawal...sinar baru kpd kami semua...kuatkanlah aku Ya Rabb......berikanlah kemenangan abadi...kemenangan dlm berjihad

No comments:

Post a Comment