Assalamualaikum..

setiap yg tercatat d'sni tiada kaitan dgn sesiapa pun jua...ia sekadar luahan rase....citer2 BIASE.....t.kasih wt yg sudi bca & komen..syg anda semua

Tuesday 24 April 2012

terima kasih Allah memberikan aku rasa tenang & bahagia...terima kasih Allah kerana memberi aku hikmah atas penghinaan org terhadap aku..satu-persatu aib mereka Kau ungkapkan.terima kasih Allah.terima kasih Allah menyedarkan aku dgn cara ini.Alhamdulillah...InsyaAllah aku akan perbaiki diri sedikit demi sedikit sehingga aku dapat bersama2Mu nanti.bahana lidah yang tidak bertulang amat berbahaya.Ya Allah aku memohon perlindunganMu dari fitnah mulutku sendiri.lindungilah aku dari ungkapan yang menyakitkan hati hambaMu yang lain.lindungilah aku..sesungguhnya Kau lah sebaik2 pelindung.amin..amin..amin ya rabbal alamin.

No comments:

Post a Comment