Assalamualaikum..

setiap yg tercatat d'sni tiada kaitan dgn sesiapa pun jua...ia sekadar luahan rase....citer2 BIASE.....t.kasih wt yg sudi bca & komen..syg anda semua

Monday 16 April 2012


Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah…syukur dapat kembali alam maya ini.. terima kasih Allah…terima kasih kerana mengurniakan kedua ibubapa yang baik,yang prihatin,yang amat risau kesihatan aku kebelakangan  ini.yang agak tidak stabil…terima kasih mak..terima kasih abah..tiada terbalas jasa2mu…terima kasih bekalan2 yang disediakan untuk aku..aku tahu mahal tapi demi nyawa anakmu ini sanggup mereka berkorban biarpun ada insan lain yang mentertawakan aku…tidak aku pinta ia terjadi..dan aku tahu ia amat membimbangkan mereka.sesuatu yang terjadi 22 tahun lalu membuatkan mereka cemas..macam2 mereka ikhtiar…tapi mereka yang tidak faham mudah ketawakan orang.tiada upaya aku membalas…hanya padaMu Ya Allah aku memohon & berlindung daripada mereka yang x punya hati.aku bersyukur sekurang2nya Allah menyayangi aku…seringkali aku kurang sihat aku tahu ia adalah peringatan.mungkin aku lalai & leka lantas aku diperingatkan…terima kasih Ya Allah.

No comments:

Post a Comment