Assalamualaikum..

setiap yg tercatat d'sni tiada kaitan dgn sesiapa pun jua...ia sekadar luahan rase....citer2 BIASE.....t.kasih wt yg sudi bca & komen..syg anda semua

Friday 20 April 2012


Bismillahirrahmanirrahim,,,
Ya Allah berikanlah aku kekuatan & kesabaran.berikanlah aku kekuatan luar biasa agar aku terus tabah.saat & ketika ini aku benar2 memohon bantuanMu Ya Rabb,,bantulah aku..aku merayu padaMu.tiada upaya aku melawan semua ini.aku mohon rahamatMu untuk satu2nya insan yang amat2 aku sayangi.tika bersamanya aku benar2 bahagia.janganlah d’rampas kebahagiaan sementara aku hidup d’bumiMu ini.tika bersamanya aku terhibur..tika bersamanya seolah2 lenyap masalah aku kerana insan Istimewa ini seringkali mengingatkan aku kasih sayangMu..mengingatkan aku tentang kebesaranMu..aku sedar ketidaksempurnaanku..tp dengannya d’sisi menutup kekurangan diri & melengkapi diri.aku temuinya dgn izinMu jua..padaMu jua ku mohon satukan kami hingga syurga.betapa dalam kasih sayang kami hanya Kau yang tahu.terima kasih Ya Allah..terima kasih kerana memberi aku kekasih sejati.satu dalam sejuta cukup istimewa & indah..panjangkanlah jodoh kami..satukanlah hati kami..sempurnakanlah impian kami.aku percaya tiada yang mustahil bagiMu.pengenalan bersamanya membuatkan aku berfikir akan nur..adakah ini nur yang selama ini aku cari..samar dalam terang..cerah dalam cahaya..melihat dalam keindahan berfikir..nampak dalam kehidupan..terima kasih Ya Allah atas anugerahMu ini.aku rindu padanya.aku sayang padanya.hanya dia satu hingga akhir hayatku.teguhkan rasa hatiku..teguhkan tugu imanku..teguhkan sabarku..aku percaya & yakin sesungguhnya pada urusanMu..sulit bagiku tapi tiada yang mustahil bagiMu..aku yakin Kau tidak akan sia2kan pengorbanan kami.ketentuanMu adalah yang terbaik untukku.terima kasih Ya Rabb..aku mohon jangan pisahkan kami.janganlah kau ambilnya dariku.aku tidak sanggup hidup tanpanya.aku mohon hidup matiku bersamanya..aku mohon..Engkau yang lebih mengetahui apa yang tersirat d’hatiku..kenapa & mengapa aku mohon yang demikian..bukan hilang akal tapi rahsiaku hanya Kau yang tahu.keterbatasan aku Kau jua yang tahu..aku ingin bersamanya dunia & akhirat.aku tiada tempat mengadu.aku adukan padaMu..tempat aku bergantung harapan & impian..sesungguhnya Kau yang maha mendengar,maha pengasih & penyayang..bimbinglah aku..berikanlah aku rahmat & kasih sayangMu..janganlah Kau tinggalkan aku walau sesaat.amin..amin..amin ya rabbbal alamin….

No comments:

Post a Comment