Assalamualaikum..

setiap yg tercatat d'sni tiada kaitan dgn sesiapa pun jua...ia sekadar luahan rase....citer2 BIASE.....t.kasih wt yg sudi bca & komen..syg anda semua

Monday 26 March 2012

Aku rindu detik dan tika bersamamu…cepat2 lah sembuh duhai sayangku..tabahkanlah hatimu…cekalkanlah jiwamu…teruskanlah semangat juang yg tinggi demi kasih syg kite..walau ungkapan semudah kata tidak semudah perbuatan perlaksanaan tapi aku yakin dgn keberanian kekentalan hati nuranimu..dalam aku mengenalmu byk yg aku pelajari..byk yg aku tidak kenal selama ini…terima kasih sayang..kite akan lebih kenal diri bila kite diuji…itulah ungkapanmu setiap kaliku bicakan keluh kesah hati…lantas kau ajarkan aku agar lebih kenal pencipta dalam menyelesaikan masalah…dari Dia datangnya dan cuma Dia tahu cara penawarnya…biar sulit bg kite tapi mudah bagiNya…Dia ajar kite nilai sabar bg mengukuhkan iman..Alhamdulillah..terima kasih tuhan..tapi aku masih perlukan dia..amat2 perlukan dia…berikanlah sebaik2 kesembuhan kepadanya…dgn kasih sayang rahmatMu..ku pohon padaMu…pulihkanlah insan yg amat aku sayang ini…aku syg padanya keranaMu Ya Allah…urusan dan perancanganMu aku bertemu dgnnya..andai itu takdir sejak  azalinya aku terima dgn hati terbuka..dan aku amat menyayanginya…tiada tolok bandingnya…terima kasih Ya Allah atas kurniaanMu ini..satu perkara yg dapat aku pelajari dari kisah hidupku adalah manusia bijak membuat perancangan yg bermacam2…tetapi tidak dapat melawan perancangan yg terbaik dariMu utk hamba2Mu yg mendambakan limpah rahmat taufik hidayahMu nan hakiki…tak tergambar keadaan sesuatu itu melainkan atas kehendakMu jua…  

No comments:

Post a Comment